Porsche Supercup League

Porsche SuperCup

Porsche SuperCup bajnokság.

Új pilóta rovat - Gebei Roland

2012.06.05. 19:11 tomadam95

Egy újonnan induló rovat, ami új személyeket mutat be a liga életében. Az első rész a szinte derült égből villámcsapással megjelenő Gebei Rolandot mutatja be, aki szívesen vette a fáradtságot, s vetett néhány pillantás kérdéseinkre, illetve válaszolt is rájuk. Jelenleg a Metal Trivium Racing versenyzője, no de térjünk is rá a lényegre; azaz Gebei Roland!

 

K.: Helló Roland! Ugyebár nem rég csatlakoztál a Porsche SuperCup-hoz, de úgy nagyon nem tudunk rólad semmit. Mutasd be magad pár mondatban!

Roland: 17 éves vagyok és szeretek szabadidőmben teniszezni, focizni Európai és Amerikai egyaránt jöhet de legfőbb képen a Porsche-mat hajtani :)

K.: Ha az adatok nem hazudnak, akkor Oschersleben-ben csatlakoztál, ahol nagy meglepetésre, illetve egy kis szerencsével, de elhoztad az első helyet. Mesélj egy kicsit az első tapasztalataidról a ligával, illetve a kocsival kapcsolatban!

Roland: Igen Oschersleben-ben csatlakoztam és amikor teszteltem nyilván valóvá vált számomra hogy ez a pálya nem lesz az erősségem. Nagyon megörültem amikor a 3. helyen be tudtam hozni az autót és amikor megtudtam, hogy első lettem mert büntetést kaptak az előttem lévők.
A második versenyen volt egy kis balesetem de nem veszítettem túl sok pozíciót és a safetycar-os szakasz után nagy volt a tumultus előttem és sokan hibáztak így tudtam a 2. versenyen is 3. lenni.
Amikor először vezettem a Porsche-t nagyon meglepődtem milyen kezes és hogy milyen gyorsan eszi a gumikat :) Nem tudom semelyik másik ligával összehasonlítani mert sehol máshol nem volt ilyen jó a hangulat és a versenytársaim is sokkal rendesebbek és ha esetleg harcba keveredünk nem ijed meg senki egy kis koccanástól :)
Eddig ez a legjobb liga amiben játszottam.

K.: Szerinted ki az esélyes az idei bajnokság megnyerésére?

Roland: Az a véleményem, hogy még van 3 versenyhétvége hátra az még 66 pont tehát még az első 3 között fog eldőlni természetesen Tamás Ádámnak van a legnagyobb esélye de szorosan ott van még István Nyarasdy és esetleg még József Rittgasser is. Izgalamas 3 versenyhétvége áll még előttünk.

K.: Tudom, hogy még ez a szezon folyik, ilyenkor még nem nagyon kell foglalkozni a jövővel kapcsolatosan, de vannak-e további elképzeléseid a következő futamokra, valamint a következő szezonra?

Roland: Szeretnék jövőre is itt lenni, remélem indul majd a következő szezon és akkor már én is beleszólhatok a bajnoki címért folytatott küzdelembe. Addig is a maradék futamokon is megpróbálok jól teljesíteni.

K.: Köszönöm szépen az interjút, további sikereket kívánok!

Roland: GOGO PSC!

 

Rolandnak jelenleg 4 futam után 38 pontja van, ami igencsak szép teljesítmény. Reméljük maradni fog ez a remek formája, illetve, a jövő szezonra is eme remek eredményeit fogja átmenteni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://porschesupercup.blog.hu/api/trackback/id/tr174567557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása